Forum MIĘKINIA - PIERWSZE FORUM GMINNE Strona Główna MIĘKINIA - PIERWSZE FORUM GMINNE
Zaproś znajomych do wspólnych rozmów
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Stabilność internetu Indeo to już żenada. Co wybrać?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MIĘKINIA - PIERWSZE FORUM GMINNE Strona Główna -> WILKSZYN
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wilkszynskie_drogi
nowicjusz
nowicjusz



Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wilkszyn

PostWysłany: Sob 21:44, 04 Lis 2017    Temat postu: Stabilność internetu Indeo to już żenada. Co wybrać?

Korzystam z Indeo już chyba z 10 lat ale jakość jest niestety coraz gorsza. Prędkość teoretycznie nie odbiega od tej umownej ale połączenie jest coraz bardziej niestabile. Krótkie i dłuższe przerwy w połączeniu i "mulenie" to już niestety codzienność. Tu pytanie do innych klientów Indeo: czy u Was jest podobnie czy to tylko mój przypadek?

No i pytanie do pozostałych: czy ktoś z Was korzysta może z Neostrady po sieci położonej kilka temu na wielu ulicach przez TP / Orange? Jeśli tak to jak w praktyce wygląda jakość dostarczanych przez nich usług? Łudzę się, że połączenie 'po kablu' to inna jakość usług.

Potrzebuję stabilnego internetu, który np. pozwoli moim dzieciakom na granie w gry online (na Indeo to koszmar).

Z góry dziękuję za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zuzanka
nowicjusz
nowicjusz



Dołączył: 18 Lis 2017
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:24, 18 Lis 2017    Temat postu:

U mnie wszystko działa stabilnie, mam internet z INDEO od 5 lat, zadzwoń do nich to szybko sprawdzą, sąsiad ma od nich 50Mbps i też nie narzeka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
indeo
nowicjusz
nowicjusz



Dołączył: 26 Paź 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:03, 24 Lis 2017    Temat postu: Re: Stabilność internetu Indeo to już żenada. Co wybrać?

Wilkszynskie_drogi napisał:
Korzystam z Indeo już chyba z 10 lat ale jakość jest niestety coraz gorsza. Prędkość teoretycznie nie odbiega od tej umownej ale połączenie jest coraz bardziej niestabile. Krótkie i dłuższe przerwy w połączeniu i "mulenie" to już niestety codzienność. Tu pytanie do innych klientów Indeo: czy u Was jest podobnie czy to tylko mój przypadek?

No i pytanie do pozostałych: czy ktoś z Was korzysta może z Neostrady po sieci położonej kilka temu na wielu ulicach przez TP / Orange? Jeśli tak to jak w praktyce wygląda jakość dostarczanych przez nich usług? Łudzę się, że połączenie 'po kablu' to inna jakość usług.

Potrzebuję stabilnego internetu, który np. pozwoli moim dzieciakom na granie w gry online (na Indeo to koszmar).

Z góry dziękuję za pomoc.


Witam, nie wiem czemu stara się Pan już na wstępie wszystkich informować swoim tematem, że nasz internet to cytuję "żenada" co jest nieprawdą i nas oczernia... Staramy się żeby usługi były na najwyższym poziomie i takie są, tylko my na Wilkszynie oferujemy Internet z przepływnością do aż 50Mbps w technologi radiowej 5GHz i do 250Mbps po światłowodzie, nikt inny tutaj nie świadczy usługi Internetu w takich prędkościach. Zapewniam, że jeżeli Pan nam to osobiście zgłosi telefonicznie to sprawdzimy czy Pana łącze działa poprawnie, zawsze sprawdzamy gdy są zgłoszenia, co mogą potwierdzić nasi klienci.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez indeo dnia Pią 16:04, 24 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dekar
nowicjusz
nowicjusz



Dołączył: 16 Mar 2016
Posty: 1
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:30, 09 Lis 2018    Temat postu:

No aż mną zatrzęsło jak przeczytałem co napisało Indeo.
Reagują na zgłoszenia klientów? Wolne żarty.
Korzystałem w Brzezinie i moja historia jest taka, że na początku oczywiście wszystko śmigało super (tak mniej więcej przez rok). Potem zaczęły się schody, podobno "drzewo urosło" i zakłóciło sygnał, czekałem kilka miesięcy na poprawę ale najwyraźniej drzewo rosło dalej bo było coraz gorzej. Kiedy przepustowość osiągnęła w porywach max 1MB/s a firma przestała reagować na reklamacje wypowiedziałem umowę. Wiecie co usłyszałem kiedy powołałem się na brak realizacji na zgłoszenia i praktyczny brak realizacji usługi? Że reklamacje przyjmują tylko telefonicznie a przez eBOK i skrzynkę mailową nie bo nie mają czasu czytać co tam klienci do nich piszą...
Bez komentarza. Dostawca internetu który nie korzysta z elektronicznych kanałów komunikacji? To po co są udostępnione? Bo tak wypada? Powtórzę za autorem wątku ŻENADA.
Sam proces rozwiązywania umowy też pozostawił niesmak, bo firma "doiła" na maksa, wciąż upierając się przy naliczaniu opłat pomimo braku usługi.
Ja osobiście odradzam.
Teraz korzystam z LTE, opcja ciekawa, ale niestety są limity i to powoduje, że nie dla każdego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
indeo
nowicjusz
nowicjusz



Dołączył: 26 Paź 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:28, 09 Lis 2018    Temat postu:

dekar napisał:
No aż mną zatrzęsło jak przeczytałem co napisało Indeo.
Reagują na zgłoszenia klientów? Wolne żarty.
Korzystałem w Brzezinie i moja historia jest taka, że na początku oczywiście wszystko śmigało super (tak mniej więcej przez rok). Potem zaczęły się schody, podobno "drzewo urosło" i zakłóciło sygnał, czekałem kilka miesięcy na poprawę ale najwyraźniej drzewo rosło dalej bo było coraz gorzej. Kiedy przepustowość osiągnęła w porywach max 1MB/s a firma przestała reagować na reklamacje wypowiedziałem umowę. Wiecie co usłyszałem kiedy powołałem się na brak realizacji na zgłoszenia i praktyczny brak realizacji usługi? Że reklamacje przyjmują tylko telefonicznie a przez eBOK i skrzynkę mailową nie bo nie mają czasu czytać co tam klienci do nich piszą...
Bez komentarza. Dostawca internetu który nie korzysta z elektronicznych kanałów komunikacji? To po co są udostępnione? Bo tak wypada? Powtórzę za autorem wątku ŻENADA.
Sam proces rozwiązywania umowy też pozostawił niesmak, bo firma "doiła" na maksa, wciąż upierając się przy naliczaniu opłat pomimo braku usługi.
Ja osobiście odradzam.
Teraz korzystam z LTE, opcja ciekawa, ale niestety są limity i to powoduje, że nie dla każdego.


Dzień dobry, absolutnie się z tym nie zgadzam, chyba Pan żyje w innej rzeczywistości, wszystkie reklamacje przyjmujemy drogą mejlową, wszystkie kanały komunikacji działają !!!
Co do zgłoszeń serwisowych to przyjmujemy je 24 godziny na dobę (zdarza się że w samym środku nocy odpisujemy na SMSy) i rozwiązujemy w ciągu 24 godzin w dni robocze, zawsze tak było i jest do tej pory. Jedynie ktoś, kto nie chce współpracować i nie chce pomocy serwisowej może pisać takie rzeczy.
Wszystkim klientom idziemy na rękę, zatem proszę nie pisać czegoś co nie ma miejsca.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez indeo dnia Pią 14:31, 09 Lis 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MIĘKINIA - PIERWSZE FORUM GMINNE Strona Główna -> WILKSZYN Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin